Synteettinen moottoriöljy
527.00 € (sis. alv. 24%)
Ei varastossa, vain jälkitoimituksena
Ensiluokkainen, synteettinen, matalan tuhkapitoisuuden ja pitkän vaihtovälin moottoriöljy, jonka pidennetyn öljynvaihtovälin Volkswagen-konserni (VW, Audi, SEAT, Skoda) hyväksyy. Voidaan käyttää henkilöautojen moottoreissa ja pienissä hyötyajoneuvoissa, jotka on varustettu dieselhiukkassuodattimilla (DPF) ja kolmitoimisella katalysaattorilaitteistolla.
API SN
VW 504 00/507 00
MB-Approval 229.51
ACEA C3-16
BMW Longlife-04
Porsche C30
Kopioitu Suoritustasosta
API SN
VW 504 00/507 00
MB-Approval 229.51
ACEA C3-16
BMW Longlife-04
Porsche C30
-Hyötyajoneuvot, joissa on pakokaasujen takaisinkierrätysjärjestelmä, selektiivinen katalysaattori, hiukkassuodatin ja/tai hapettava dieselkatalysaattori
-Matalarikkisellä ja erittäin matalarikkisellä polttoaineella toimivat hyötyajoneuvojen moottorit
-Tavanomaiset suuritehoiset vapaasti hengittävät tai turboahdetut hyötyajoneuvot
-Pienillä ja suurilla nopeuksilla toimivat hyötyajoneuvojen moottorit
-Lyhyen ja pitkän matkan bussit ja hyötyajoneuvot
-Kaivos-, rakennus-, maatalous- ja maansiirtokoneiden moottorit
-Alhaisella nopeudella ja suurella kuormituksella toimivat dieselmoottorit rautatiekalustossa ja laivoissa
Kaksoisvoitelukalvotekniikka
-Estää metallipintojen kosketuksen ja kulumisen muodostamalla moottorin normaalin toiminnan aikana nestekalvon ja äärimmäisen kuormituksen alla molekyylitasolla suojaavan kerroksen
Matala pitoisuus sulfatoitunutta tuhkaa, rikkiä ja fosforia (matala SAPS-pitoisuus)
-Pitkä katalysaattorin ja hiukkassuodattimen käyttöikä
Äärimmäisen hyvä kylmäjuoksevuus
-Tekee käynnistämisestä helppoa myös äärimmäisen kylmissä olosuhteissa, mikä pidentää auton akun käyttöikää
Matala haihtuvuus
-Alentaa moottoriöljyn kulutusta ja vähentää haitallisten aineiden päästöjä
Taloudellinen käyttö
Poikkeuksellisen hyvä lämpö- ja hapettumisstabiliteetti
-Vähentää liejun syntyä alhaisissa lämpötiloissa ja jäämien syntyä korkeissa lämpötiloissa
Äärimmäisen pitkä öljyn käyttöikä
-Auttaa vähentämään seisokkeja, käyttökustannuksia ja ympäristövaikutuksia
Erinomainen noen käsittely
-Suojaa nokijäämiltä ja seinämien kiillottumiselta
Sama teksti kuin Käyttö-osiossa. Haluan vain näyttää miltä tämä osio näyttää.
-Hyötyajoneuvot, joissa on pakokaasujen takaisinkierrätysjärjestelmä, selektiivinen katalysaattori, hiukkassuodatin ja/tai hapettava dieselkatalysaattori
-Matalarikkisellä ja erittäin matalarikkisellä polttoaineella toimivat hyötyajoneuvojen moottorit
-Tavanomaiset suuritehoiset vapaasti hengittävät tai turboahdetut hyötyajoneuvot
-Pienillä ja suurilla nopeuksilla toimivat hyötyajoneuvojen moottorit
-Lyhyen ja pitkän matkan bussit ja hyötyajoneuvot
-Kaivos-, rakennus-, maatalous- ja maansiirtokoneiden moottorit
-Alhaisella nopeudella ja suurella kuormituksella toimivat dieselmoottorit rautatiekalustossa ja laivoissa
Banmark on osana Transmeri-konsernia sitoutunut tavoitteeseen olla hiilineutraali vuonna 2035. Käytämme laskennassa Keskuskauppakamarin Ilmastositoumusta vastaavia painopistealueita. Olemme ottaneet ensiaskeleita tällä polulla ja ymmärrämme, että meillä on paljon tehtävää ja ymmärrettävää, jotta pääsemme tavoitteeseen. Suunta on kuitenkin selvä, haluamme osaltamme olla edistämässä kestävää kehitystä ja miettimässä vaihtoehtoisia tapoja toimia päästöjen vähentämiseksi.
Teemme yhteistyötä toimittajiemme kanssa tuotteidemme jäljitettävyyden eteen koko toimitusketjussamme
Pyrimme aktiivisesti kehittämään ympäristövastuuseen liittyviä tekijöitä nyt ja tulevaisuudessa
Yrityksessämme kannustetaan ja ohjataan huomioimaan ympäristönäkökohdat jokapäiväisessä työssämme
Etsimme jatkuvasti korvaavia, ympäristöä vähemmän kuormittavia raaka-aineita sekä toimintatapoja