Semi-synteettinen moottoriöljy
Ympäristöystävällinen moottoriöljy nykyaikaisille dieselajoneuvoille.
Erittäin korkean suorituskyvyn ja matalan tuhkapitoisuuden osittain synteettinen moottoriöljy hyötyajoneuvoille, jotka on varusteltu nykyaikaisimmilla EGR-järjestelmillä, dieselmoottorin hiukkassuodattimilla (DPF) ja/tai dieselmoottorin katalysaattorilla (DOC).
Cummins CES 20081
Cummins CES 20086
Deutz DQC III-10LA
ACEA E9-12
API CK-4
API CJ-4/SM
API SN
Ford WSS-M2C171-F1
MAN M 3575
Volvo VDS-4
Volvo VDS-4.5
Renault RLD-3
Renault RLD-4
MTU Type 2.1
Caterpillar ECF-1a
Caterpillar ECF-2
Caterpillar ECF-3
MACK EO-O Premium Plus
MACK EO-S-4.5
DDC 93K218
Detroit Diesel DFS 93K222
-Hyötyajoneuvot, joissa on pakokaasujen takaisinkierrätysjärjestelmä, selektiivinen katalysaattori, hiukkassuodatin ja/tai hapettava dieselkatalysaattori
-Matalarikkisellä ja erittäin matalarikkisellä polttoaineella toimivat hyötyajoneuvojen moottorit
-Tavanomaiset suuritehoiset vapaasti hengittävät tai turboahdetut hyötyajoneuvot
-Pienillä ja suurilla nopeuksilla toimivat hyötyajoneuvojen moottorit
-Lyhyen ja pitkän matkan bussit ja hyötyajoneuvot
-Kaivos-, rakennus-, maatalous- ja maansiirtokoneiden moottorit
-Alhaisella nopeudella ja suurella kuormituksella toimivat dieselmoottorit rautatiekalustossa ja laivoissa
Huippuluokan kylmäjuoksevuus
-Luotettava käynnistyminen ja toiminta myös erittäin alhaisissa lämpötiloissa
Matala tuhkapitoisuus
-Antaa pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmille pitkän käyttöiän
Alhainen öljynkulutus
-Vähemmän voiteluaineen lisäystarpeita, mikä tekee toiminnasta taloudellista
Erinomainen noen käsittely
-Suojaa nokijäämiltä ja seinämien kiillottumiselta
Erinomainen leikkausstabiilius
-Säilyttää erinomaiset ominaisuutensa pitkäaikaisesti myös suurten kuormitusten ja leikkausvoimien alaisuudessa
Poikkeuksellisen hyvä lämpö- ja hapettumisstabiliteetti
-Täydellinen suojaus liejunmuodostusta ja sakkautumista vastaan
Suuret alkaalireservit
-Neutraloi happoja jatkuvasti, joten öljynvaihtoväli voi olla pitkä