MOL Dynamic Global Diesel 10W-40, 200l

Semi-synteettinen moottoriöljy

957.65  (alv. 24%)

Ympäristöystävällinen moottoriöljy nykyaikaisille dieselajoneuvoille.
Erittäin korkean suorituskyvyn ja matalan tuhkapitoisuuden osittain synteettinen moottoriöljy hyötyajoneuvoille, jotka on varusteltu nykyaikaisimmilla EGR-järjestelmillä, dieselmoottorin hiukkassuodattimilla (DPF) ja/tai dieselmoottorin katalysaattorilla (DOC).

Cummins CES 20081
Cummins CES 20086
Deutz DQC III-10LA
ACEA E9-12
API CK-4
API CJ-4/SM
API SN
Ford WSS-M2C171-F1
MAN M 3575
Volvo VDS-4
Volvo VDS-4.5
Renault RLD-3
Renault RLD-4
MTU Type 2.1
Caterpillar ECF-1a
Caterpillar ECF-2
Caterpillar ECF-3
MACK EO-O Premium Plus
MACK EO-S-4.5
DDC 93K218
Detroit Diesel DFS 93K222

-Hyötyajoneuvot, joissa on pakokaasujen takaisinkierrätysjärjestelmä, selektiivinen katalysaattori, hiukkassuodatin ja/tai hapettava dieselkatalysaattori
-Matalarikkisellä ja erittäin matalarikkisellä polttoaineella toimivat hyötyajoneuvojen moottorit
-Tavanomaiset suuritehoiset vapaasti hengittävät tai turboahdetut hyötyajoneuvot
-Pienillä ja suurilla nopeuksilla toimivat hyötyajoneuvojen moottorit
-Lyhyen ja pitkän matkan bussit ja hyötyajoneuvot
-Kaivos-, rakennus-, maatalous- ja maansiirtokoneiden moottorit
-Alhaisella nopeudella ja suurella kuormituksella toimivat dieselmoottorit rautatiekalustossa ja laivoissa

Huippuluokan kylmäjuoksevuus

-Luotettava käynnistyminen ja toiminta myös erittäin alhaisissa lämpötiloissa

Matala tuhkapitoisuus

-Antaa pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmille pitkän käyttöiän

Alhainen öljynkulutus

-Vähemmän voiteluaineen lisäystarpeita, mikä tekee toiminnasta taloudellista

Erinomainen noen käsittely

-Suojaa nokijäämiltä ja seinämien kiillottumiselta

Erinomainen leikkausstabiilius

-Säilyttää erinomaiset ominaisuutensa pitkäaikaisesti myös suurten kuormitusten ja leikkausvoimien alaisuudessa

Poikkeuksellisen hyvä lämpö- ja hapettumisstabiliteetti

-Täydellinen suojaus liejunmuodostusta ja sakkautumista vastaan

Suuret alkaalireservit

-Neutraloi happoja jatkuvasti, joten öljynvaihtoväli voi olla pitkä